Pages

Saturday, April 16, 2011

Aktifkan blog ini!



Sejak menyertai PAPISMA Kelantan, blog saya "Diet Theraputik Untuk Hati" dah diletakkan pada blog PAPISMA Kelantan. Adoi, kadang-kadang rasa hilang privacy pulak sbb nanti ahli2 yg lain duk baca apa yg saya tulis. Kadang-kadang entry berunsur emosi pun ada. Saya dah segan nak post elemen diary pada "DTuH". Blog matahati ni asalnya saya plan utk letak tazkirah etc. tak pun ape2 yg saya copy dari laman web lain.

Tak apa, kali ni tukar plan!. Matahati jadi diari. Plus, saya nak upload lukisan2 yg saya lukis.. Sometimes picture talks thousands words. (betul ke pepatah nih??)

Ok! Mulai hari ni, saya aktifkan blog ini!

2 comments:

Mohd. Ramadan Bin Ab.Hamid said...

Wah.. tahniah2x.. baguslah blog dah register under papisma.. sure rating tinggi.. harap dapat post byk informasi yang bagus.. =)

siti suhaili said...

Hm.. ada pro & cons jugak. Xde privacy la bila kita nak "huha-huha" sikit. Sogan den... huhu